kontakt@dragor-massoren.dk | Telefon 2850 8327 | Peter Petersens Allé 42 | 2791 Dragør | CVR-nr.: 27196896

Reiki Healing

Reiki Healing er en traditionel japansk healingsmetode, som har været i brug siden 1800-tallet. Det er således ikke nogen ny opfindelse eller moderetning, men har rødder i en gammel tradition  af Dr. Usui Mikao, for sidenhen at blive videreført  til Vesten af  Stormester Hawayo Takata (1900-1980).

Hvad er Reiki Healing godt for?
Reiki støtter kroppens naturlige evne til at helbrede sig selv, afbalancerer kroppens energier, løsner op for blokeret energi, fremmer en tilstand af total afspænding, renser kroppen for giftstoffer, indretter sig efter modtagerens behov samt støtter psykisk- og fysisk ligevægt. Reiki er en yderst behagelig, holistisk healingsmetode. Reiki renser kroppen og løsner blokeret energi, som er basis for sygdom.
Reiki Healing kan afhjælpe stress, udmattelse og lavt energiniveau samt lindre hovedpine, gigt, mavesår og andre smertetilstande. Reiki sættes aldrig i stedet for kvalificeret lægehjælp, men kan  være et supplement til den enkeltes  behandlingsforløb.

Hvordan foregår behandlingen?
Klienten ligger  først på ryggen  dernæst  maven - fuldt påklædt med et tæppe om sig, imens der arbejdes med energien i kroppen. Den universelle energi strømmer fra behandlerens håndflader ud til de forskellige energicentre i kroppen. Behandlingen er enkel,  effektiv og smertefri.

Reiki Healing gør det muligt for kroppen at komme i en følelse af harmoni og balance, hvorfra kroppens og psykens naturlige healingsproces går i gang.

Efter en behandling oplever klienten ofte en følelse af fred, vitalitet og glæde. Alle, også gravide, kan med fordel modtage Reiki.

Jeg har gennemført  både Reiki I  og Reiki II.