kontakt@dragor-massoren.dk | Telefon 2850 8327 | Peter Petersens Allé 42 | 2791 Dragør | CVR-nr.: 27196896

Fysiurgisk massage

Lændesmerter, rygsmerter, musearm, sportsskade, eller noget helt andet? Fysiurgisk massage vil, i mange tilfælde, kunne afhjælpe og smertelindre ømme og spændte muskler.

Hvad er fysiurgisk massage?

Fysiurgisk massage er en dybdegående massage af muskler og seneudspring. Med et stort kendskab til musklers anatomi og virkning, er vi i stand til at lave en meget specifik behandling af netop dine problemområder. Fysiurgisk massage fjerner effektivt affaldsstoffer, som har ophobet sig i vævet som hårde knuder (myoser). Disse spændte muskler og knuder  kan løsnes op og udspændes ved de mange forskellige massagegreb som vi benytter, og dermed kan kredsløbet forbedres væsentligt. Du vil opnå en større smidighed og bevægelighed i muskler og led. Massagen frigører en del affaldsstoffer fra musklerne. Disse affaldsstoffer ledes ud af kroppen via urinvejene, og derfor er det vigtigt at drikke meget vand efter massagen.

Denne massageform må gerne kunne mærkes! Trykket lægges dog i respekt og overensstemmelse med klientens følsomhed og smertetærskel. Der kan opstå en smule ømhed i muskulaturen 1-2 dage efter behandlingen. Dette skyldes, at muskler og sener er gennemarbejdede, og denne reaktion er helt normal.

Fysiurgisk massage har følgende positive virkninger:

• Øget blodcirkulation i vævet. Affaldstoffer ledes væk fra vævet og får friske forsyninger af ilt og næringsstoffer

• Større fleksibilitet og smidighed i muskler og led

• Afspændte muskler, derved mindre ømhed

• Smertelindring af ømme og overbelastede muskler

• Større ro i kroppen, og i mange tilfælde en positiv virkning på stress

• Varme og general afslapning

Immunsystemet styrkes, og det virker smertestillende på grund af kroppens produktion af endorfiner.

Pris: 60 minutter 465,-